Verzendkosten

Bij besteding boven €40,00 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bestelling & Levering

 

Mijn bestelling is verzonden maar ik heb deze nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen via Post.nl, dit gebeurt ook op zaterdag. Via de track and trace code die je van ons ontvangt, kun je je pakketje zelf ook volgen.  Heb je vragen over de afleverstatus? Je kunt ons altijd even en email sturen

info@olijfolijf.nl

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We verzenden jouw bestelling via Post.nl, je ontvangt van ons automatisch een track and trace code via mail, zodat je het pakketje kunt volgen en kunt zien wanneer de verwachte levertijd is. Check even of je je juiste mailadres hebt ingevoerd als je geen orderbevestiging of track and trace code onvangt. Deze mails kunnen ook in je spam-filter terecht gekomen zijn.

 

Niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen?

Als wij een bestelling niet compleet kunnen verzenden, overleggen we altijd even met jou of je een deel van je bestelling al eerder wilt ontvangen. Als je hiervoor kiest, geven wij op de pakbon aan welke artikelen later nog volgen

 

Hoe snel ontvang ik een bestelling

Wij verzenden jouw bestelling zo veel mogelijk dezelfde dag, soms kan het enkele dagen duren voordat wij een gewenst artikel weer binnen krijgen, maar door de doorlopende leveringen van onze leveranciers, zal het normaal gesproken nooit langer duren dan 1-3 werkdagen, voordat we jouw bestelling verzenden. Als dat wel het geval is, dan melden wij dit en overleggen met jou over een eventueel alternatief.

 

Hoelang is een bestelling onderweg naar een adres buiten Nederland?

Afhankelijk van het land kan dit enkele dagen duren. Belgie en Duitsland worden over het algemeen vrij snel geleverd, vaak al de volgende werkdag

 

Betalen

 
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling betalen via de website. Mocht er iets mis gaan tijdens jouw betaling? Stuur ons dan even een mail, zodat we hiervoor een oplossing kunnen aanbieden.

 

Kan ik mijn bestelling ook op locatie ophalen?

Ja, dat kan, na betaling ontvangt u een bericht en kunt u een afspraak maken om u producten af te halen.

Mijn vraag staat er niet bij!

Geen paniek, stuur een e-mail naar info@olijfolijf.nl en wij helpen u graag.